Interview Kim Delsink (Guest Service)

"Vorig jaar ben ik begonnen als Teamleider Guest Service. Wat me opviel was dat gelijk het hele team aan het vertellen was hoe gaaf Halloween is, je leeft hier eigenlijk het hele seizoen al met z’n allen naar toe!


Vorig jaar was vooral het laatste weekend eigenlijk best wel chaotisch, wat ik helemaal geweldig vond. Bij de Guest Service balie was het erg druk omdat gasten bijvoorbeeld tickets kwamen kopen voor de Haunted Houses. Tijdens het seizoen staan we met z’n drieën achter de balie maar tijdens Halloween staan we met zoveel mogelijk collega’s zodat we iedereen zo snel mogelijk kunnen helpen. Je moet er dus wel van houden om flink aan te poten en bezig te zijn, ik vind dat juist heel fijn!"

"Wat ook echt ongelofelijk tof is, is dat aan het einde van een Halloweenavond alle Scare Actors de Mainstreet op komen en zich verzamelen voor de poort zodat bezoekers foto’s van de Scare Actors kunnen maken. Op een gegeven moment beginnen alle griezels ineens te schreeuwen en dan rennen ze uit elkaar, waardoor de gasten ook beginnen te gillen en te rennen. Zó leuk om te zien!


De poort is ook onderdeel van de Guest Service, waar we gasten welkom heten en helpen met het scannen van hun ticket. Tijdens Halloween is het wel belangrijk dat je stevig in je schoenen staat, het gebeurt namelijk weleens dat de tickets zijn uitverkocht en we ‘nee’ moeten verkopen aan de gast.


Wat ook nog leuk is om te vertellen, is dat je als medewerker bij de try-outs van Halloween mag zijn. Ik ben er zelf niet geweest omdat ik niet in de Haunted Houses durfde, maar collega’s vertellen altijd dat dit super tof is en dat ze er echt naar uitkijken dat ze als eerste in de spookhuizen mogen rondlopen!”

"Enthousiast geworden na het lezen van mijn ervaring? Check dan snel de vacature en word mijn collega!"

Kom jij bij onze Halloween crew?