Vacatures
Ben je meer te weten over onze verschillende afdelingen én enthousiast geraakt?
Bekijk snel welke openstaande vacatures we beschikbaar hebben
General Management
De afdeling General Management bestaat uit de Directeur van Walibi Holland met daarnaast de directiesecretaresse en receptioniste. De laatste twee zorgen o.a. voor het plannen van afspraken, notuleren bij Management vergaderingen, ontvangst van gasten bij de receptie, telefoon beantwoorden en mail- en klachtenafhandeling.
Marketing & Sales
De afdeling Marketing & Sales is dag in dag uit bezig om Walibi Holland op de kaart te zetten. Er worden campagnes en e-mailacties voorbereid. Eveneens worden er contacten met de media gelegd, zodat het park regelmatig in de publiciteit staat. Met een aantal leuke merken worden partnerships onderhandeld. Het hele jaar door wordt er achter de schermen op de afdeling Marketing & Sales hard gewerkt om zoveel mogelijk bezoekers te werven!
Financiën en Centrale Kas
Om alles in het park in goede banen te leiden, gebeurt er veel achter de schermen. Zo zorgt de afdeling Financiën met de Centrale Kas ervoor dat wisselgeld voor alle kassa’s in de wisselgeldtassen beschikbaar is. Daarnaast zorgt de afdeling Financiën voor o.a. de debiteuren- en crediteurenadministratie en het aanleveren van diverse rapportages.
De Centrale Kas is de interne bank van Walibi Holland. De medewerkers zorgen er dagelijks voor dat alle geldstromen op een verantwoorde manier plaatsvinden en rapporteren dagelijks over omzetten.
ICT
De ICT afdeling is verantwoordelijk voor het oplossen, verhelpen en registreren van storingen. ICT installeert nieuwe werkstations en/of randapparatuur en voert nieuwe updates uit. ICT verricht werkzaamheden met betrekking tot het beheer van computerapparatuur en programma’s.
Ben je meer te weten over onze verschillende afdelingen én enthousiast geraakt?
Bekijk snel welke openstaande vacatures we beschikbaar hebben