Ik heb maar een deel van het bedrag van mijn order(s) teruggekregen. Wat moet ik doen?
Je hoeft op dit moment niks te doen. Omdat we de terugbetalingen niet in één keer verwerken, maar dit in delen doen, kan het voorkomen dat je nu bijvoorbeeld alleen het bedrag voor je tickets hebt teruggekregen. Maak je geen zorgen: als je recht hebt op meer, dan ontvang je dit uiterlijk 30 november. Ben je na 30 november nog niet terugbetaald of mis je een deel? Neem dan contact met ons op via info@walibiholland.nl.
Wanneer vindt de uitbetaling van tickets en extra’s plaats?
Vanaf maandag 16 november starten we met het uitbetalen van de tickets en Halloween-extra’s. Het bedrag staat uiterlijk 30 november op je rekening. Staat het bedrag op 1 december niet op je rekening? Stuur dan een e-mail naar info@walibiholland.nl onder vermelding van je ordernummer.
Let op: de terugbetaling verloopt per order. De hoofdboeker krijgt het bedrag op zijn/haar rekening teruggestort.
In welke situatie krijg ik mijn geld terug?
Je krijgt het bedrag terug als je voldoet aan een van de volgende criteria:
- Je hebt gehoor gegeven aan onze oproep om op 10 oktober niet naar Walibi af te reizen. Je krijgt het bedrag voor je ticket(s) en eventuele Halloween-extra’s terugbetaald.
- Na de annulering van de Halloween-activiteiten heb je je ticket niet gebruikt. Dit geldt voor tickets van 11 oktober t/m 1 november. Je krijgt het bedrag voor je ticket(s) en eventuele Halloween-extra’s terugbetaald.
Ik heb mijn ticket wel gebruikt in oktober of november om naar Walibi te gaan. Waar heb ik recht op?
Dit hangt af van de datum waarop je naar het park bent gegaan:
- Ben je op 10 oktober naar het park gekomen, dan krijg je een gratis ticket voor seizoen 2021 (geldig t/m september 2021).
- Ben je op een van de andere openingsdagen naar Walibi gekomen? Je ontvangt een kortingscode van 50% voor een ticket voor seizoen 2021 (geldig t/m september 2021).. Ook krijg je eventuele Halloween-extra’s terugbetaald. Deze heb je tenslotte niet kunnen gebruiken.
Wanneer krijg ik mijn gratis ticket(s) en/of kortingscode(s)?
Ben je in oktober of november naar Walibi geweest, dan ontvang je in januari een gratis ticket en/of kortingscode. Dit is afhankelijk van de datum van je bezoek; zie hiervoor de vraag “Ik heb mijn ticket wel gebruikt in oktober of november om naar Walibi te gaan. Waar heb ik recht op?”. Per ticket ontvang je 1 gratis ticket of kortingscode.
Ik heb via een partner een ticket voor Halloween gekocht. Wanneer word ik terugbetaald?
Heb je een Halloween-ticket gekocht via bijvoorbeeld VakantieVeilingen of Kruidvat, dan ontvang je vanuit deze partner bericht over de terugbetaling. Heb je hier vragen over, neem dan alsjeblieft contact op met de partner waar je het ticket gekocht hebt.
Als hoofdboeker heb ik meerdere tickets gekocht voor Halloween. Een deel hiervan is wel gebruikt en een deel niet. Hoe verloopt de terugbetaling hiervan?
Per order bekijken we hoeveel tickets er zijn gebruikt. Bestond je bestelling uit vier tickets en zijn er hiervan twee gebruikt? Dan ontvang jij – als hoofdboeker – de waarde van de twee ongebruikte tickets en eventuele aangekochte Halloween-extra’s terug. Voor de twee gebruikte tickets krijg je twee kortingscodes voor een korting van 50% op een ticket voor seizoen 2021 (geldig t/m september 2021).
Mijn rekeningnummer is veranderd sinds ik mijn bestelling deed voor Halloween-tickets. Wat moet ik doen?
Neem contact met ons op door een e-mail te sturen naar info@walibiholland.nl. Wij helpen je graag verder
Ik heb mijn bestelling gedaan met een creditcard, maar ik heb nu een andere. Wat moet ik doen?
Neem contact met ons op door een e-mail te sturen naar info@walibiholland.nl. Wij helpen je graag verder