Skip to main content
Menu
Tickets
Lost Gravity in eine inversion

FAQ Walibi Holland

Heb je een vraag over Walibi Holland? Grote kans dat je het antwoord in de veelgestelde vragen op deze pagina vindt!

Waar koop ik mijn tickets voor Walibi Holland?

Tickets voor Walibi Holland kun je op openingsdagen aan de kassa kopen, maar het makkelijkst is om deze vooraf online te kopen. Ga hiervoor naar de pagina Tickets. Wist je dat je altijd korting krijgt als je je tickets voor Walibi online koopt?

Kan ik mijn ongebruikte tickets in het nieuwe seizoen gebruiken?

Nee, ongebruikte tickets van vorig seizoen(en) verliezen hun geldigheid en zijn dan ook niet inwisselbaar in het nieuwe seizoen. Verlopen tickets zijn ook niet inwisselbaar tegen contant geld.

Waar kan ik iemand halen of brengen?

De locatie voor halen & brengen is op de hoofdparkeerplaats van Walibi Holland. Volg hiervoor de speciale halen & brengen-rijstrook. Je krijgt een speciale uitrijdticket, hiermee kun je binnen een uur gratis de parkeerplaats verlaten. Volg op de parkeerplaats de instructies op de borden en de aanwijzingen van het parkingpersoneel.

Kan ik overnachten bij Walibi Holland?

Ja, dit is mogelijk. Naast Walibi Holland ligt het vakantiepark Walibi Village. Je kunt hier comfortabel overnachten in een van de 4-, 7- of 8-persoons huisjes. Ook is er Villa Walibi: een villa voor grote groepen tot 16 personen. Kijk op de pagina Walibi Village voor meer informatie.

Kan ik een kortingscode gebruiken voor online tickets met korting?

Nee, kortingscodes zijn niet toepasbaar op tickets met korting.

Waar vind ik de gevonden voorwerpen?

Ben je iets verloren tijdens je bezoek aan Walibi Holland? Via iLost kun je eenvoudig het door jou verloren item opzoeken en terug laten sturen. Heb je je verloren voorwerp gevonden? Reageer op de foto en antwoord dat je het wil ophalen of laten versturen.

Kan ik een informatibrochure ontvangen?

Als je graag een informatiebrochure of een plattegrond van Walibi Holland wil ontvangen, dan kun je deze aanvragen per e-mail. Mail je aanvraag naar info@walibiholland.nl en wij sturen je zo spoedig mogelijk de gewenste informatie. Vergeet niet om je naam, adres, woonplaats, telefoonnummer en e-mailadres te vermelden.

Wat is Fast Lane en hoe werkt het?

Fast Lane is een reserveringssysteem dat een plaats in een attractie voor je vrijhoudt. Je hoeft dan niet in de wachtrij te staan. Zo kun je langer genieten van het park en ben je minder aan het wachten in de rij. Dit geeft jou de mogelijkheid om games te spelen, lekker te eten of in een andere attractie te gaan. Als je bijna aan de beurt bent, krijg je een seintje op je mobiel. Ga naar de attractie en meld je via de Fast Lane-ingang bij een Rides medewerker.

Wat zijn de lengte-eisen van de attracties?

De attracties in Walibi Holland hebben verschillende lengte-eisen. Om te zien of je aan de lengte-eisen van de attracties voldoet, kun je na binnenkomst in Main Street de Ride Scanner gebruiken. Je ontvangt dan een gekleurd bandje. Op de plattegrond zie je vervolgens aan de kleuren in welke attracties je mag. Ook wordt bij elke attractie aangegeven hoe lang je moet zijn én kun je op de pagina Attracties filteren op je lengte. Je krijgt dan alleen de attracties te zien waar je in mag.

Zijn de attracties geopend als het regent?

Bij een regenbui zijn alle attracties gewoon geopend, ook de achtbanen! Alleen wanneer het flink regent, bij onweer of harde windstoten sluiten wij de attracties voor de veiligheid van onze gasten. Vaak is deze sluiting van korte duur. Zodra de bui is overgewaaid, openen we alle attracties weer.

Zijn de attracties geschikt voor zwangere vrouwen?

Niet alle attracties zijn geschikt voor zwangere vrouwen. Om er zeker van te zijn of je in een attractie mag, kun je de informatie lezen op de attractieborden in het park.

Zijn huisdieren toegestaan op het park?

Nee, huisdieren zijn niet toegestaan. Met uitzondering van blinde- en mindervalide-geleidehonden zijn huisdieren niet toegestaan. Deze hulphonden dienen wel duidelijk herkenbaar te zijn.

Gelden er kledingregels op het park?

Ja. Met het oog op veiligheid en hygiëne moeten zowel volwassenen als kinderen verplicht schoenen, (korte) broek en een T-shirt dragen.

Zijn skateboards en skeelers toegestaan op het park?

Nee, op het park zijn rollerskates, rolschaatsen, skateboards, steps, fietsen en andere voertuigen verboden.

Kan ik een verzoek indienen voor sponsoring?

Walibi Holland heeft een beperkt budget beschikbaar voor sponsoring. Aanvragen voor sponsoring kun je sturen naar marketing@walibiholland.nl. Houd er rekening mee dat het niet mogelijk is om aan alle verzoeken te voldoen. Over toewijzing van bijvoorbeeld vrijkaarten kan niet worden gecorrespondeerd.

Waar kan ik een klacht, compliment of tip indienen?

Walibi Holland is benieuwd naar jouw feedback. We doen onze uiterste best om je een geweldig dagje uit te bezorgen. Mocht je dit toch anders hebben ervaren, dan waarderen wij het zeer als je dit laat weten. Je kunt je klacht, tip, compliment of suggestie sturen naar info@walibiholland.nl of achterlaten op de pagina Klachten & complimenten.

Zijn er op het park kluisjes beschikbaar?

Ja, je kunt een kluisje huren bij de winkel Sunset Souvenirs. De kluisjes kosten € 4,- per dag. De afmetingen van deze kluisjes zijn 56 cm diep, 32 cm breed en 34 cm hoog. Voor de kluissleutel wordt een borg van € 5,- voor de sleutel gevraagd, deze ontvang je retour na inlevering.

Wat is de minimum leeftijd om het park te bezoeken?

Er is geen minimum leeftijd om het park te bezoeken. Personen onder 120 cm mogen niet zelfstandig in bepaalde attracties. Onder begeleiding van een volwassene is dit wel toegestaan. Check de attracties om te kijken wat de minimum lengte is voor de attracties in Walibi Holland.

Waar kan ik glutenvrij eten op het park?

In Walibi Holland is bij diverse horecagelegenheden glutenvrij, vegan, vegetarisch, halal en lactosevrij eten verkrijgbaar. Bij Guest Service zijn folders verkrijgbaar met alle horecagelegenheden en de gerechten die je daar kunt krijgen.

Kan ik geld pinnen op het park?

Ja, dit is mogelijk op de volgende locaties: Hall of Fame en Guest Service.

Ik ben mijn abonnement kwijt, wat moet ik doen?

Voor € 7,50 kun je een duplicaat van je abonnement ontvangen. Deze kun je aanvragen en afhalen bij Guest Service in Walibi Holland. Je vindt Guest Service in Main Street, na binnenkomst aan de linkerkant.

Is mijn abonnement geldig tijdens de Halloween evenementen?

Ja, abonnementhouders hebben onbeperkt toegang tot Halloween Fright Nights- en Halloween Spooky Days-dagen. Bij de ingang moet je een geldig abonnement kunnen tonen.