Skip to main content
Menu
Tickets
Goliath daling

FAQ Online tickets

Heb je een vraag over het kopen van online tickets voor Walibi Holland? Op deze pagina vind je de veelgestelde vragen en de antwoorden daarop!

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Je kunt je bestelling betalen via iDeal, creditcard (Mastercard, Visa), PayPal of een VVV Cadeaukaart.

  • iDeal. Met iDeal reken je af in de vertrouwde internet betaalomgeving op basis van de beveiligingsmethodes van je eigen bank. Kijk voor meer informatie op de website van iDeal.
  • Creditcard. Met een creditcard van MasterCard of VISA betaal je via een beveiligde verbinding. Dit verzekert de veiligheid van gegevensoverdracht.
  • VVV Cadeaukaart. Reken nu af met je VVV cadeaukaart. Hou je saldo over? Dan blijft dit gewoon op je kaart staan. Heb je saldo tekort? Dan kan je het restbedrag afrekenen met iDeal of creditcard. Zie voor meer informatie www.vvvcadeaukaarten.nl.

Ik kan mijn ticket niet openen of printen, wat nu?

Controleer het volgende: om de online tickets te kunnen openen en te printen heb je Adobe Reader nodig. Met het gratis programma "Adobe Reader" kun je PDF-documenten openen en printen. Gebruik je Google Chrome als browser? Probeer dan een andere internetbrowser, zoals Firefox of Internet Explorer. Lees je bevestiging per e-mail voor alle aanwijzingen. Controleer of je pop-up blocker is uitgeschakeld. Controleer of de printer is aangesloten, goed is verbonden, aanstaat en papier heeft. Controleer of de cartridges (zwart-wit en kleur) inkt hebben en goed werken. Als je er niet zeker van bent of je inkt hebt, druk dan een testpagina af (bijv. een e-mail of foto). Start eventueel de computer opnieuw op.

Wanneer is mijn ticket geldig?

De geldigheid van je ticket staat op het ticket vermeld.

Kan ik de gekochte tickets retourneren of ruilen?

Nee, online gekochte tickets kunnen niet geruild of geretourneerd worden.

Kan ik verlopen tickets ruilen of retourneren?

Nee, online tickets kunnen niet geruild of geretourneerd worden.

Kan ik de online prijs aan de kassa verkrijgen?

Deze prijzen zijn alleen online beschikbaar op het moment dat de bestelling wordt geplaatst. Mocht er een storing zijn, dan kan de korting ook niet bij de kassa worden ontvangen.

Ik heb mijn ticket niet ontvangen, wat nu?

Als je je tickets niet ontvangen hebt, kun je een mail sturen naar info@walibiholland.nl. In deze mail meld je je naam, telefoonnummer, het soort tickets, de datum van je tickets en stuur je een bankafschrift mee.

Wat als ik een fout heb gemaakt bij het doen van een bestelling?

Bekijk voor je je betaling doet of jouw bestelling klopt. Wij bieden namelijk geen restituties voor tickets die online zijn gekocht. De helpdesk kan onder geen enkele omstandigheid een restitutie uitvoeren.

Hoe kom ik in contact met een medewerker?

Voor vragen over prijzen (maar ook over het park en onze evenementen) kun je mailen naar info@walibiholland.nl of bellen naar: +31 (0)321 32 99 99.

We komen met een groep, moeten we de tickets printen?

Ja, ieder online ticket geeft slechts één keer toegang en alle online tickets dienen gecontroleerd te worden.

Mijn tickets zijn niet duidelijk geprint, kom ik nu het park niet in?

Het belangrijkste op het online ticket zijn de barcode en het barcodenummer. Als die goed leesbaar zijn, kun je de online tickets gebruiken. Ter controle kun je kijken of de witruimte tussen de streepjes van de barcode niet is dichtgelopen. Is dit wel het geval, dan verzoeken wij je de online tickets opnieuw te printen. Als het opnieuw printen het probleem niet heeft verholpen, kun je wellicht de online tickets printen bij buren, vrienden, familie of op het werk.

Ik heb geen printer, kan ik wel gebruikmaken van een online ticket?

Wanneer je niet beschikt over een printer, kun je de online tickets ook elders printen. Je ontvangt een digitaal bestand (PDF) welke je per e-mail kunt doorsturen. Je kunt vervolgens de online tickets elders printen. Je kunt je tickets ook laten scannen via je telefoon.

Kan ik de tickets op mijn telefoon laten scannen?

Jazeker, de scanapparaten bij de toegangspoort scannen ook tickets op je telefoon.

Wat gebeurt er als ik een kopie van mijn tickets maak?

Op ieder online ticket staat een unieke barcode die bij de toegangscontrole wordt gecontroleerd. Iedere barcode is één keer geldig. Nadat de barcode digitaal is gecontroleerd kan dit online ticket of een kopie hiervan niet meer gebruikt worden om toegang tot het park te verkrijgen.

Kan ik mijn online ticket combineren met kortingsbonnen?

Nee, kortingsbonnen kun je niet combineren met een online ticket.

Moet ik een ticket kopen voor een kind van 0-5 jaar?

Voor seizoen 2020 geldt dat de entree voor kinderen t/m 2 jaar gratis is. Kinderen van 3 t/m 5 jaar betalen in het laagseizoen €17,50 en in het hoogseizoen €18,50.

Krijg je korting als je zwanger of mindervalide bent?

Nee, je krijgt geen korting als je zwanger of mindervalide bent.

Mag de begeleider van een mindervalide persoon gratis naar binnen?

Nee, dit is niet mogelijk. Een begeleider van een mindervalide persoon dient een regulier ticket te kopen om toegang tot het park te verkrijgen.

Kan ik de datum van mijn online ticket veranderen vanwege het weer?

Nee, dit is niet mogelijk.

Kan ik betalen met VVV-bonnen?

Nee, het is niet mogelijk om tickets te kopen met een VVV-bon. Je kunt online wél betalen met de VVV-cadeaukaart. Vul tijdens het afrekenen de code in en betaal je bestelling met je VVV-cadeaukaart. Is het saldo van je kaart hoger dan het af te rekenen bedrag? Dan blijft het resterende bedrag gewoon op je kaart staan. Heb je te weinig saldo? Dan kun je het restbedrag afrekenen met iDeal of creditcard (zie ook www.vvvcadeaukaarten.nl).